2 nov 2010

go morron =)

va fort dagarna går det e redan 2 nov snart advent ju och sen jul =) MYSIGT... Nu e det en ny vecka igen och denna veckan har vi föreläsningar varje dag förutom fredag =) tycker man får mer gjort om man e i skolan än om man går hemma, tycker inte jag får nån ting gjort då nästan det finns ju så mkt annat man kan göra som tex sitta vid atorn och tv hehe :P..  idag börjar vi i alla fall 13.15 så det va sovmorron idag även om jag inte gick upp så sent hehe..

Igår va det en föreläsning på förmiddan till 12 sen var jag en stund me simone i stan innan jag gick hem, väckte Erik sen tog han motorcykeln och jag Bilen så åktevi till ett garage som motorcykeln ska stå nu över vintern. Efter det va ja och handla mat sen när jag kom hem blev det storstädning det blev ju intedet i söndags.. sen gjorde jag goooood middag =) köttfärsbiffar me potatiso sås ;) börjar bli proffs på det nu :P.. sen va kvällen bara allmänt lugn, kände mig riktigt duktigt efter allt jag gjorde igår =) jag blir så lessen på denna skitkatt bara :( drethög kanske e ett bättre ord jag blir bara så trött att han inte kan tvätta sig det lönar sig ju inte att städa om han ska va så äcklig. ringde till djursjukhuset igår och de sa en massa grejjer som det kunde bero på men det va ju absolut nått fel eller sjukligt sa de så de tyckte att vi skulle komma in me honom, det e Erik som e lite vrång bara men vi får se tycker ju synd om katten oxå...



//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0