2010.11.11

Hellu =)

Nu är snart veckan slut, man har typ redan tatt helg för imorn har vi ingen föreläsning =) blir inte att jag åker hem te skogen denna helgen heller tyvärr :/ Mamma skulle på nån teater på söndag och på lördag va det nått annat så det känns inte så stor ide att åka hem då när de inte e hemma eller kan köra o hämta mig i Årjäng..

det kommer nog bli en helg me en hel del plugg, kom på mej själv igår att det e ju fasiken snart tenta igen :/ usch vill inte känner inte att jag har lärt mig så värst mkt på denna kursen sen har jag tyvärr en del böcker kvar att läsa och det e dubbelt så jobbigt när de e på engelska oxå :(.. ska sitta me några i klassen nån dag och gå igenom det mesta så då kanske man lär sig mer =)
jag vet inte om detta me plugg e riktigt min grej, visst det e kul att göra nått och det e kul att man träffat nytt folk, felet kanske e det att jag inte valt rätt utan ska plugga nått annat :/ men vad det e så himla svårt... vill ju lära mig nått så jag kan börja jobba så snart som möjligt hehe men det e svårt när man inte vet vad man vill göra :P..

jag har ingen motivation till att läsa nu, jag ska faktiskt snart laga te nån mat och sen lite senare ska jag nog sticka iväg te friskis och träna lite =)
Det har vart helt underbart väder ute idag =D tycker verkligen om snön :) men tyvärr så skulle det väl regna imorn =( så då försvinner väl allt .. vill inte, det får gärna komma mer snö i så fall..

//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0