21 Nov 2010

heeej =D

Söndagen är här och snart en ny vecka =D visst jag hatar söndagar men denna söndagen känns ändå rätt okey för imorn e det måndag och denna veckan händer det en del skoj, på onsdag kommer Louise hit så ska tillbringa en heldag me henne här i Karlstad och på Torsdag åker jag hemhem till skogen och mamma o pappa =) så denna söndan känns helt okey även om jag inte har nått planerat för mig mer än att jag skriva mer på PM-uppgiften.

igår kväll var det en jädras liv här utanför det va nån firma fest det har hängt en lapp på dörren och varant oss i nästan en vecka att det skulle va fest igår hehe och ja de hördes myket väl vet inte riktigt när de sluta men vakna ett par gånger av att det va nån som skrek :P... men trots allt så vakna jag ändå upp rätt utvilad och glad =)

Jag har sån goo lust att dra ut och kika lite i stan även om jag inte har några pengar så e det rätt mysigt att glida runt lite i stan så jag ska se om jag får me mig herrn ut hehe roligare om man e två =)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0