22 Nov

hello =)

idag har man vart en liten sväng te uni på förmiddan, mötte upp Charlotte så satte vi ihop det vi hade skrivit på PM:et till ett dokument men mer ska skrivas så jag ska försöka lite nu men det e svårt, skriver som en 7 åring hehe..  nått mer måste jag få ihop i alla fall för imorn ska vi sitta me det igen efter föreläsningen och då måste jag ha fått nått nytt skrivet vill ju helst bli klara me denna skiten NUUUUUU...... va där i ettpar timmar bara sen åkte man hem..

Det snöar verkligen underbart ute nu =) det bara faller ner fina små flingor och det blåser ingen ting och det e precis lagom mycket och kallt e det så att det lägger sig =D sen när jag va ner te torget imorse och skulle me bussen så höll de på och sätta upp den fina stora granen på torget =D måste ner te torget och kika ikväll tror jag när det blitt mörkt ute den e lyser så fint och nu när det e snö ute oxå är det ju ännu finare ... 

LÄÄÄÄNGTAR till onsdag och torsdag nu, vill bara att denna dan ska gå lite snabbt och samma imorn hehe , det ska bli jätte roligt att träffa Lollo och sen få tänka på nått annat än skolan en dag hehe sen ska det bli så J*VLA underbart att få komma hemhem på torsdag guuuuud va jag LÄNGTAR <3


home sweet home <3 utsikt från vårt hus

Dags att återgå til PM-uppgiften =( ...

ni får ha en fortsatt bra dag kram // mika


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vilken fin bild. Saknar verkligen torrskog. :/

2010-11-23 @ 10:09:36
URL: http://oggan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0