30 nov 2010

Föreläsningen idag blev iställd den oxå :/ pågrund av sjukdom denna gången så det blev inge uni idag men jag va hem till Charlotte i förmiddags så gjorde vi klart PM-uppgiften där, känns sååå himla bra att det e gjort nu och e färdigt hihi GÖTT (vi e så duktiga) =D .. va hemma hos henne typ från kl 09.40-12.30 =)..

resterande av dagen är inte riktigt bestämd än men det lutar åt att jag ska åka till säffle i kväll och hälsa på sandra och daniel =) och sova över där för imorn ska jag och sandra ställa oss och baka hela dagen. jag är ju ledig från uni imorgon oxå och det passa ganska bra för sandra e ledig för en gångs skull hehe och jag me =) så det får nog bli en tur dit ;) roligt att få se hur de bor oxå har ju inte vart hemma hos dem än i nya huset =D...


Söt hihi <3 Sälen 08

Just nu håller jag på och lagar te mat =) det blir kyckling och ris mumma <3 börjar bli riktigt hungrig nu så det ska verkligen smaka bra =D..
sen innan jag åker oxå om jag hinner så borde jag skriva ett PM till seminariet på Torsdag eftersom jag inte blir hemma imorn förrän på kväll så hade ju det vart gött att ha gjort men vi får se om jag känner för det hehe det vet man aldrig :P...

//mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0