body sculpt

hello =)

shit va sega mina tangeter är blir galen men i alla fall jag hoppas allt e bra med er =) det snöar för fullt här nu hihi jätte mysigt sen blir det lite ljusare ute oxå när det e vitt på backen.. jag mår hyffsat bra pågrund av alla omständigeter men jag tar mig igenom det i hope..

idag har man vart på en föreläsning ganska tråkig och meningslös kändes det som men i alla fall :P... sen jag kom hem har man sutte och läst sen fick jag en jätte suprise av en kompis hehe såå glad <3 :P..
Om lite mer än en timme ska jag, charlotte och simone till KMTI på body sculpt pass hihi det e styrke pass me snoddar och hantlar mm kommer bli intressant, om man tänker tillbaks på bodypump passet så hoppas jag verkligen detta inte e lika jobbigt så att man får en sån jobbig träningsvärk igen..

Jag har fått väldigt mkt jul längtan =) lyssnar på jullåtar typ varje dag och nu snöar det UNDERBART hehe man längtar hem te skogen och myset som e på jul me all släkt och all god mat o godis hehe längtar efter julbaket och pepparkakor hehe och julklappar självklart även julskinkan längtar man efter, än har jag inte köpt en ända julklapp :/ måste nog börja med det snart men jag vill ha pengar oxå så jag kan köpa julklappar, jag har ju inge csn lån utan jag lever på bidraget och det blir väldigt knapert varje månad måste jag medge helt otroligt att jag får det att gå ihop egentligen men men...

bjuder på en jullåt tihi <3



//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0