Fars dag =)

GOD MORGON

den allid lika tråkiga söndagen e här :/.. hatar verkligen söndagar men denna söndagen e det ju faktiskt farsdag fast för mej gör det inte att den e roligare för jag är ändå inte hemma hos far :( jätte tråkigt men så e det ibland jag ska ringa om en stund men än är det lite tidigt kanske..

Dagen igår var i alla fall riktigt bra =) jag var ju me Ecaterina till mariebergsskogen på middan och det blev en ganska lång visit, först gick vi runt och kolla på alla djuren och allt som fanns där typ sen va vi inne en sväng på naturum och sen gick vi faktiskt ut till fågeltornet och sen runt tillbaka till marieberg hehe så det blev en ganska lång promenad =) när vi kom tillbaka till stan så gick vi in på Donken och fika hehe inte varje dag men gör det men Ecaterina hade några gratis kuponger så vi fick var sin varm choklad gratis sen köpte vi var sin äpplepaj =). blev en riktigt trevlig förmiddag/dag. va hemma igen typ kl 15 så då satte jag mej och läste på rapporten och sen kl 18 va man ner och kolla på idolerna :) när de sjöng på torget, Andreas, Minnah, Linnea, Jay och Olle =D
kvällen sen blev väldigt lugn...




Har inget planerat för dagen, kanske att man ska gå o träna bara för att fördriva tiden sen ska man ju läsa lite till oxå kanske, har läst lite nu på morronen men får nog läsa lite till.. vill bara att denna dagen ska vara över..

//mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0