Foton =)

Det blev ingen promenad här inte och nu e det jätte mörkt ute så det blir att stanna inne resten av dagen, jag kolla på en massa kort förut på datorn och det väcktes ju en del minnen och visst saknar man det lite ;)

tänkte bjuda på en del kort som väckte speciella och glada minnen =)


Em och Lollo hemma hos mej och sjunger singstar =) saknar det


Liseberg me Madde och Linda =) <3


jag och Ellenor på cinderella =)


saknar min gamla lägenhet


jag och Linda i spegelhuset på liseberg hehe :P


sälen me familjen =)


valborg jag och buba =)

jag har sjukt mkt bilder och det väcker jätte många minnen men kan inte lägga upp allt kanske nån annan gång =D hoppas ni gilla bilderna


Kommentarer
Postat av: Em

tihi ok ;P det tkr jag med,,

söta bilder :D

Puss

2010-11-16 @ 19:12:43
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Laila

härliga kort :D

2010-11-16 @ 19:17:01
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0