Fredag 19/11

NU är det början på helgen såå skönt fast denna helgen kommer dock att bestå en hel del av plugg :/ men det e skönt att det e helg i alla fall..

det gick jätte bra på seminariet idag jag va väl inte riktigt nöjd me PM:et men jag deltog ju i alla fall på lektionen och jag har i alla fall lämnat in ett PM så jag ska väl inte va så onöjd ändå hehe..

sen jag kom hem så har jag ätit och sen har jag faktiskt börjat och skrivit lite på den stora PM-uppgiften så jag inte får allt för mkt att göra imorn och på söndag tänkte jag men det e inte helt lätt det e en hel del som ska skrivas och jag vet inte om jag har snappat upp så mkt från de olika besöken som man skulle ha gjort men det e tur jag har Charotte som kan hjälpa mig så på Måndag så får vi gå igenom det vi har skrivit var för sig och få till nått snyggt =D

Annars idag så e det väl inte så mkt planerat, det blir kanske att man får städa lite grann och sen handla mat som alltid..
kanske om man orkar så skulle man ju passa på och träna idagmen jag har fortfarande lite ont i benet så jag vet inte riktigt om det e så bra att träna då men jag får se skulle ju ioch för sig va ganska skönt..

jag sitter faktiskt och väntar på snön nu hihi de sa ju på Tv att det skulle snöa idag men jag har då inte sett nån snö än :/ det e fint ute solen skiner och det e kallt så det skulle va perfa om snön kom nu när de e såpass kallt ute =) håller tummarna

//mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0