fredags mys

Det har vart en slapp fredag, va ju och träna i förmiddags men annars har jag typ bara sutte och läst läst läst blev en liten powernap oxå, har diskat men nu e jag skit hungring har ingen lust att åka nån stan och handla så vi ska beställa hem mat =) mumsigt sen blir det mys te idol =)
det e en fördel när man bor i stan att det bara e att beställa hem så kommer de till dörren me maten haha :P..

jag har inte vart ute och festat på flera månader inte här i karlstad i alla fall eller bara gått på bio eller nått va as längesen, får nog tjata lite på Erik att vi ska dra på bio eller nått, vill göra mej fin och klä upp mej hehe går bara i mys byxer typ hela dagarna och e man i skolan blir det jeans och en tröja tråkigt hehe :P.. blev lite inspererad av kenza o tyra show igår när de uppfyllde en av deras läsares dröm då hon blev omgjord me make och kläder, skit snyggt blev det verkligen.. skulle va så himla roligt med en resa till sthlm och bara shoppa järnet men tyvärr har man ju inga pengar till det men man kan ju drömma :P..



tänk om man kunde vinna lite pengar =) det e nästan så jag får köpa mej en bingolott och spela nu i helgen när det e guldkväll och allt :P..


nu blir det snart käk MUMS =)

//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0