i karlstad

go dag =)

nu e jag i karlstad igen det var inte jätte roligt att komma till baka, nu måste man tänka på skolan och plugg igen :/ hade vart skönt att få julledigt redan nu haha :P..
jag tog mig i alla fall upp i snöstormen igår det värsta va väl i Årjäng för sen närmare Karlstad så sluta det snöa.

nu på morronen/förmiddan så har jag diskat sen har jag sutte och fin slipat lite på PM:et det e så gott som klart nu så det e skönt.. det e jätte fint väder ute, solen skiner och de e klarblå himmel därmed e det oxå några minus grader men det e härligt så jag måste nog snart bege mej ut en sväng och få lite frisk luft sen måste jag handla och senarei eftermiddag ska jag te apoteket och hämta mina mediciner som kommit, usch det blir dyrt men jag måste ju ha dem :/.. annars så e man ju ledig får uni idag för den gästföreläsningen vi skulle ha haft idag blev inställd men imorn ska man dit för att första göra klart PM:et me Charlotte och sen e det en föreläsning 13-15 =)

lovade ju att visa bilder på min och mammas storbak i helgas hehe så här kommer det =)


han blev lite bränd :P

alla pepparkakor =)

lussebullar =)

//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0