isande kallt

go kväll

borde snart gå och lägga mig men jag har ju faktiskt inte nån skola imorn och jag e inte speciellt trött men blir nog det snart..

Det ska bli JÄTTE kallt nu framöver hehe =) tycker det e bra och snö ska det ju oxå komma mer.. dax att dra på sej lång kallingar och undertröja hehe skulle ju bli över 15 minus grader te helgen och i början på nästa vecka ;) buurrrr hehe... jag kände redan idag de isande vindarna som kommer nu och nu blåser det riktigt mkt ute kan tänka mig att det e svin kallt, då e det gött att sitta inne men att kolla ut e rätt fint när det e snö :P...



Tove Styrke =) från idol förra året va det väl hihi tycker det e en grym låt

//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0