läsa läsa läsa

hugamigen va jag har läst mkt idag tycker jag hehe mer än vanligt men e stolt nu ska försöka att komma igenom denna boken i helgen så jag kan bocka av en till bok ;) sen e det bara att börja på nästa :P...
jag har typ sutte och läst sen kl 13 till 18 typ me en liten paus i mellan så det har inte blitt mkt annat gjort idag efter maribergskogen jag har inte ens tatt mig tid till att laga nån mat utan det fick bli en matlåda från frysen men men imorn måste vi åka och storhandla, fylla kyl och fyrs me mat så vi har ett tag :D

kolla förstås på robinsson hehe men jag tycker det va såå mkt bättre förr än vad det är nu men det e lite kul att titta på ändå, fast jag missa slutet för då kolla jag på kenza o tyra show =D kenza e ju sveriges sörsta bloggerska och jag diggar henne hon e såå normal inte tillgjord jag tycker hon har en super bra blogg verkligen, så hon och en annan bloggare gör ju en serie typ som går varje torsdag kl 21 tycker det e as roligt hehe :P.. har ni inte besökt hennes blogg eller sett nått av avsnitten tycker jag ni ska kolla på det =) klicka på länken bara så kommer ni till hennes blogg..



snart dags att nanna på kudden men ska nog först göra mej lite gröt =) Erik har just dragit på jobb så blir ännu en natt ensam buhu...

natti // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0