Mariebergsskogen

Idag har vi i klassen vart på studiebesök på mariebergsskogen och naturum =) Mötte upp Simone 20 över 8 i morse sen möttevi upp Charlotte halv så gick vi till marieberg i detta underbara väder <3 vi va lite tidiga dit så vi gick in och kolla lite först sen vid kvart över 9 samlades klassen och så va vi på föreläsning i naturum =) det e en väldigt fin anläggning hela mariebergsskogen me alla djur och skogen och husen parken överhuvudtaget e jätte fin men det e såååååå mkt barn inte för att jag har nått imot det så men det kan va lite små jobbigt ibland speciellt inne på naturum där springer det barn högt och lågt så man blir helt snurrig hehe men när jag har familj kommer jag nog oxå hänga där rätt mkt om jag e kvar i karlstad då vill säga :p.. det är ett väldigt barnvänligt område och många lekplatser så de trivs så ypperligt där =)
denna utflyckten va i alla fall för våran PM-uppgift så det handla om att ta in så mkt så möjligt och natur o kultur och hur de har gjort det för just hållbar turism... kl 12 tog vi bussen hem.


Nu ska jag nig försöka läsa en hel del, tråkigt men det e ett måste så jag ska nog sätta mej rätt snart me de så kan jag va lite ledig från boken ikväll istället ;)

//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0