snart snart snart...

... e det slut på denna tråkiga dagen hehe :P.. jag bara klagar men denna dagen har verkligen vart sämst man vill bara att kl ska gå så man kan gå och lägga sig... om en havtimme e det filip och fredrik på tv så då går den timmen fort i alla fall annars tycker jag inte det vart nått bra på tv idag bara en massa massa repriser sen veckan :/..

hungrig e jag me men jag orkar inte och vill inte gå ner te affärn så jag får se om jag hittar nått att laga te.

imorn e det uni och denna vekan e det varje dag ända till fredag =) sen ska vi ut på lite olika besök oxå, på tisdag ska vi till mussét och på onsdag ska vi till selma spa i sunne =D ska bli skoj önskar att man åkte till selma för att få lite behandlingar me det får vi nog inte hehe synd :P... 

jag välkomnar måndagen me öppna armar ;)

// mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0