snöyra och bullbak

hej
det vräker ner snö här och har gjort sen imorse hehe =) det e jätte fint men frågan e bara om jag verkligen tar mig till karlstad idag men det hoppas jag..

Jag och mamma har bakat lussebullar idag, de blev jätte fina och det blev ca 50 st + en lång fläta =D nu är julen välkommen hehe, lite små godis som e kvar att göra som knäck och isnogat men det största e gjort nu. pepparkakor och lussekatter..

jag åker till karlstad från Årjäng 17.50 omnu vädret tillåter då så e jag framme typ 19.30 ska bli skönt att komma tillbaka med men det har vart såå himla underbart att ha vart hemma ett tag det behövde jag verkligen få andas lite lantluft :P...

lägger upp bilder på bullarna och pepparkakorna när jag kommer te Karlstad el senare för just nu ligger telen på laddning.

kram//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0