ännu en vecka förbi..

Hej hej

Redan fredag och man har tatt helg =) denna veckan har gått fort oxå som alla andra typ, vart i skolan två dagar bara. tis o ons när vi var ledliga så blev det rätt lungt, på tis var jag o Simone ute och gick sen följde jag me henne hem på en kopp te, liten mysig lägenhet hade hon men den låg på källarplan o det var ingen vidare ventilation så det blev ju lite instängt men det va nyrenoverat o fräscht annars.. vi kolla på några true blod avsnitt sen satt vi o prata när kl va tre gick jag hem. på onsdagen så åkte jag o simone iväg på ett bodypump pass på njoy kl 12 det va kul men shit va jobbigt, tror man hade lite för tunga vikter för mina ben gud vad de skaka jag trodde jag skulle ramla ihop flera gånger man fick ju svar på att man inte hade mkt te muskler i alla fall hehe :P.. och detta känner man ju av nu värre träningsvärk har jag aldrig haft det värker i hela kroppen framförallt ben o armar det gör till och me ont i armarna nu när jag skriver det e helt sjukt och man kan knappt gå utan att se ut som ja jag vet inte vad hehe skit jobbigt jag hoppas det går över snart...
igår fick vi reda på tentan o jag fick underkänt va en poäng ifrån godkänt men det va bara för att jag missa sista frågan annars hade jag ändå hyffsat bra poäng på de andra så det va lite surt men det gör inte så mkt det va ju första gången sen kan jag ju satsa på nu att få högre poäng istället på omtentan =)..

blir kvar i karlstad denna helgen för vi ska börja me sovrummet =) sen måste jag plugga o lite annat o det vet jag att jag inte hade fått gjort om man hade åkt hemhem..

pussar//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0