Elk hunting

hallo =)

fin rubrik va ;) hehe men som ni nog flesta vet så börja ju älgjakten idag =) och de har ju haft kanon väder, tur för dem har nog vart underbart att vart ute i skogen idag..  hemma i mammas lag så fick dem en kviga som min morbror sköt sen en kalv som en dansk sköt hehe inte jätte stor fångst men bättre än inget, hoppas de får fler imorgon.. pappas lag vet jag inte har inte hört nått men de har nog fått nån de me :)..

Idag har det vart en bra dag =) va på uni i förmiddags på en föreläsning, fick träffa tjejerna igen mkt trevligt =) när jag kom hem så käka jag lite sen blev det lite plock och städ för kl 4 kom det en gubbe hit och kolla på lägenheten inför renoveringen, gick bra så nu drar det snart igång HÄRLIGT =D jag och Erik ska åka och kolla golv o tapeter imorn kul =)... till middag sen så gjorde jag älgfärsbiffar mkt gott och det passa väl bra just idag ;)... det har tvättas lite sängkläder o slappat framför tv.. Erik har just dratt iväg på jobb nu för ett natt pass. jag ska väl snart gå och lägga mej, blev lite fast vid tv nu bara för en film som går på 9:an ...

ledig från uni tis o ons så imorn ska jag och Simone ut på en morgon runda sen ska jag hem te henne och kolla in den nya lyan :) och på ons ska jag och Simone på ett bodypump pass på njoy ska bli kul =) lite träning inplanerad det gillar vi :P..



blev lite kär i denna låten efter jag hörde Alice i idol sjunga den =)

ne nu e det snart lägg dags... ni får sova så gott
natti natti // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0