första kursen avklarad...

Hej hej

ja nu e första kursen på turism avklarad så imorn börjar vi på en ny =) man har haft sin första tenta oxå va inte så farligt jobbigt som jag trodde men jag gjorde ett stort sarlvfel så det e nog kanske troligt att man får göra omtenta men men jag ska inte hänga läpp för det gjort e gjort och det va första gången...

räk o pubafton i bygdegårn va roligt =) va kul att träffa allt folk igen, blev inte så full denna gågen som jag brukar bli på de festerna o gött va väl det hehe :P Ellenor kom te bygdegårn oxå mkt trevligt..och räkorna var fruktansvärt goda mums mums...

Min Erik fyllde 28 år i torsdag =) så igår hade vi lite mysigt hihi, jag hade lagat potatisgratäng och stekt kött me beaneisås (vet inte hur man stavar) sen had jag dukat upp fint i rummet me roser o massa ljus =) hade även bakat en tårta =D så han blev glatt överaskad <3 hade oxå köpt en present till han...
så det va väldigt mysigt och trevligt igår =)

Idag har jag diskat upp all disk från igår sen har jag städat lite smått ska snart ner och sätta på några maskiner och sen får jag se om jag hinner så kanske man skulle gå iväg och klippa sej mitt hår e så långt nu och sletet så skulle va gött o bli av me en 10cm eller nått.. tror även jag ska försöka hinna med en liten promenad det e ju hyffsat skapligt väder ute =)
vad ska ni göra??

ja jag hade väl inte så mkt mer att skriva, detta va en liten update av vad som hänt ;)

puss//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0