Nu kör vi...

... på me träningen hehe :P

jag och Simone har vart riktigt duktiga det senaste me träningen =D och mer blir det.. i igår så va vi på SATS och då körde vi först ett spinning pass och direkt efter det gjorde vi ett coreboll pass ;) det va riktigt kul men svettigt på spinningen och på coreboll fick man verkligen ta i me magen.. Idag va vi ute på en powerwalk på morronen innan frukost på lite mer än 1 timme =D visa Simone lite av karlstad, va te mariebergsskogen... På fredag har jag tänkt mej att gå på bodypump fast då blir jag dock själv för Simone åker hem imorn. 
det e riktigt skönt att ha börjat me träningen och jag känner mej faktiskt genast piggare hehe idag fick jag nått ryck så nu har jag städat hela lägenheten, skurat, putsat fönstrena mm hehe... gött e det nu i alla fall när det e så rent o fint i like..

Vi har vart lediga från skolan nu i två dagar men imorn e det en föreläsning =) ska bli kul men på fredag e vi lediga igen.. jag vet inte vad jag ska göra denna helgen det e ju eds marknan hemma men jag vet inte om jag ska på det. mamma o pappa vill väl att jag ska komma hem men det e ganska skönt att slippa åka nån stans oxå har ju vart hemma ganska mkt det senaste så det e gött att va här då..

nån som e sugen på att hjälpa mej med en ny header så skriv =) vill ha nått nytt denna som jag har nu har jag ju haft ett tag..

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0