tisdag 19 oktober

God förmiddag =)

hoppas allt e bra med er i hötrusket =)... det e riktigt höstrusk ute nu :( det blåser storm nästan och så regnar det o e allmänt grått skit tråkigt det e så jobbigt att komma upp på mornarna då oxå så jag låg faktiskt te halv 11 idag :P...

igår va det inge uni för mej men jag gick te bibblan på förmiddan ändå och sätte mej o plugga lite på omtentan duktigt =) e det nån som vet om omtentan e samma som den riktiga tentan? efter att jag hade sutte där nån timme så gick jag bort me lunch till Erik på jobbet sen gick jag hem o åt o diska och efter det åkte jag ut te bergvik o handla mat, önskar att jag hade haft bil då, man ska inte storhandla om man e själv o inte har nån bil.. fick ju bära ihjäl mej typ, fyra fulla tunga kassar o det bar jag me mej, idag har jag ont i axlarna o nacken fyy fasen men det va ju gött att fått handla i alla fall men storhandla sjläv ska jag nog inte göra nån mer gång om man inte har bil...
kvällen blev lugn stekte pannkakor o städa lite annars satt man nog mest framför tv :P

Idag ska jag iväg te uni =) vi börjar 13.15 så hade ju sovmorron idag, sen i eftermiddag vet jag inte vad jag ska göra får väl läsa lite mer kanske eller om man skulle träna kanske :P.. det ger sig =)...

PUSS//mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0