plugg plugg fest plugg plugg

Hej hej

nu vad det ett tag sen igen jag skrev..

det har vart riktigt mkt i skolan nu så man blir ju svett nästan, de senaste dagarna har vi sutte me grupparbete och det har inte vart det enklast på grund av dååligt sammarbete m grrr ;/ litejobbigt men idag satt vi och finslipa det sista så nu får vi väl hoppas på att det blir bra det e gött att det e klart nu, sen på måndag e det en liten presentation av vårt arbete som vi ska ha inför klassen det blir spännande och nervöst men det ska nog gå bra.. så nu e det tenta plugg som gäller torsdag 30 då e det tenta hugaligen men men...

mellan allt pluggande så har jag hunnit me och tränat lite me =) jag och simone va på friskis i tis, skönt men det kändes ju att det va ett tag sen så nu har man lite tränings värk hehe men då vet man ju att man gjort nått :P.. annars har det mesta dels vart plugg inte så kul men..

Idag ska jag faktiskt ka hem hem¨=) och va där över helgen, imorn e det nämligen det årliga räk och pubafton :D och det e 10 års jubileum så det kan man ju inte missa ska bli jätte kul .. sen skönt att få komma te skogen en sväng ..


jag och Ellen på winnerbäck <3

pussar//MIKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0