student

Hej hej

det har vart en hel del att göra nu det senaste me plugget, böcker ska fixas, kompendier ska införskaffas, registrering av kurser mm mm .. så jag skyller på det att jag inte har bloggat på några dagar.

börjar komma in i det nu i alla fall och det verkar intressant, har fått bra kontakt me två tjejer från kursen oxå =) och det underlättar ju jätte mkt att man har nån man kan plugga ihop med.. idag fick vi en väldigt massa grejer och uppgifter som ska göras.. blev ev indelade i grupper idag ska skria ett arbete på ca 10-15 sidor och den ska va inlämnad och vi ska redovisa den redan om två veckor :/ så imorn ska vi sätta oss och börja med det så det blir gjort. men först på förmiddan har vi seminarie, fått ett artikel på eng som vi ska prata om o jag fattar typ inget av texten dels för att det e på engelska JOBBIGT men vi får hoppas de andra pratar mkt så jag slipper ;)..
e lite på G nu så jag kommer nog tyvärr inte va så jätte aktiv på bloggen för måste komma in i detta först..






Idag var det Idol på tv =) såg ni det?? tycker det e lite roligt och det va ju faktiskt redan en hel hög som jag tyckte va bra hihi.. blir nog riktigt bra detta året i hope =) 



Ne nu kommer snart Erik hem från jobbet tänkte jag skulle överraska me lite våfflor =)

Pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0