torsdag 2 sep

Hej Hej =)

vet egentligen inte va jag ska skriva har bara sjukt tråkigt och måste fördriva tiden på nått sätt hehe :P.. men jag kan väl berätta att jag va uppe tidigt idag redan vid halv 7, Erik väkte mej när han kom hem från jobbet. va bara att kliva upp och göra sig i ordning för plugget.
halv 8 gick bussen från stan upp te uni och 8.15 börja vår föreläsning som häll på i två timmar, det va faktiskt ganska intressant och jag tror jag börjar gilla denna kursen mer o mer o det e väl positivt men känner nog lite fortfarande att läsa e inte riktigt min grej men men försöker i alla fall får väl se hur tentan går det känns som det jag läser försvinner typ lika fort jag läst det hehe BRA MIKAELA (inte)..
vi blev inte indelade i grupper idag som jag trodde, det sa dem i tisdags att vi skulle bli men icke men jaja vi får väl se imorn då kanske för då ska vi va på skolan hela dan. 9-16 :/..

efter föreläsningen så gick jag te bibblan satte mej och läste ut den första boken =) duktigt av mej nu e det bara 6 böcker kvar haha.. gick rätt fort så kl 12 åkte jag in mot stan, käka på matché och nu sitter jag på bibblan hämtat en bok som jag förbokat och har läst lite i den o nu sitter jag här blev trött på läsandet :P.. det snurrar väl snart runt allt i mitt huvve så får ta en paus nu..

ska nog göra en liten runda på stan innan jag går hem, ska titta efter lite grejjer som jag behöver.

snart e det helg =D och på lördag blir det jobb på IKEA mkt trevligt blir en lååång dag då ska jobba 7-17 men det kommer nog bli kul och jag tror nog att tiden kommer flyga förbi typ det gjorde den sist vi va där o jobba, ska bli mkt trevligt att träffa camilla och johanna igen =) 


 
Det e septrember nu oxå men det viste ni väl men fyy fasen va kallt det har blitt ute asså jag höll på att frysa ihjäl när jag gick ut i morse usch brrrrr gud vad jag önskar att jag va i ett varmare land just nu.. det e fint ute nu klar blå himmel o sol men det e isande kallt typ, det e nog dags att ta fram de lite tjockare kläderna tror jag =) 
Autumn is here!

Ne ska sluta pladdra nu, ska ge mej ut i kylan igen o gå en tur på stan sen hem te katterna o pojken o se va de håller på med ;) 

puss//mika



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0