1 april 2011 - torrskog

hej hej

Nu är jag hemma i torrskog =) kom igår kväll och då åkte vi direkt hem te mormor och morfar och hälsa på, morfar hade kommit hem från uddevalla =)...

Idag ska vi inte göra något speciellt förrän lite senare i eftermiddag när vi ska kolla på nått gulligt hehe =) har slängt in en tvätt maskinen och halvstädat mitt rum än så länge idag men nu blir det nog inte så mkt mer gjort tänkte jag skulle sitta och grejja lite me mitt CV eftersom jag och Madde ska till Halden snart =)...
Syrran och Patrik ska komma hem idag oxå men vet inte när..


joo vet ni jag och sandra har beställt en RESA till Grekland i slutet av sommarn guuud vad jag längtar har tjatat så länge på att få åka iväg och nu äntligen har man nått att längta efter =D

Hotell & Lägenheter Theo - Bild 1

puss// Mika

Kommentarer
Postat av: Sanna

ser härligt ut!

2011-04-04 @ 10:56:05
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0