11 april 2011 - seminarium

god dag =)

hoppas allt är bra med er =)

jag måste ju börja säga att igår var det såå himla Underbart VARMT väder ute, hade ni oxå det? hemhemma så låg tempen på solväggen på 28grader helt underbart det kändes som riktig sommar värme jag kunde inte känna nån skillnad av att gå in och ut i huset det var lika varmt inne som ute hehe.. var hemma på förmiddan och läste en del te seminariet sen runt 3 åkte vi ner och hälsa på morfar och sen blev der Årjäng och jag åkte hem te Karlstad, så va här typ halv8 igår kväll =)

Idag har vi seminarium JIPPI (inte) jag vet inte om jag är så förberedd men jag hoppas att det kommer gå bra jag har i stort sett läst hela den svenska texten men den engelska texten har jag inte läst så mkt på men men har sutte och skreve ner och läst lite nu, är med i grupp två så börjar inte förrän 13.15 =) så det blev lite sovmorron =D.. har inte åte frukost än så ska nog göra det nu sen får jag väl läsa lite till innan jag hoppar in i duschen..

ni får ha en underbar dag
kram//Mika

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är så skönt att det äntligen är varmt och härligt väder :)

2011-04-11 @ 12:29:24
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag befinner mig i Kungsbacka, söder om Göteborg :) Själv?

2011-04-11 @ 18:10:26
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Miss sunshine

Sv: Ja det gör man :) tack! Allt bra?=)

2011-04-11 @ 18:59:02
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0