15 april 2011

God morgon =)

Idag är jag ledig från plugget så idag ska jag städa nu har jag inget annat att skylla på att jag ska göra hehe så ska diska, dammsuga, torka golv och hyller, byta i sängen, ta toan o lite sånt hehe så nu ska det bli vår fint här =D..  när jag gjort det får jag nog sätta mig och läsa lite till seminariet nästa vecka annars blir det nog en lugn dag har inget planerat för kvällen heller...

Idag åker Madde till Cypern =) fuskis hihi lite avis e man ju vill oxå ha sol, värme och blått hav hehe.. Du får sola och bada åt mej madde =) Hoppas ni får det underbart  =D <3 ...

börjar kurra i magen nu så jag tror det e dags för frukost sen får jag sätta igång me städningen =)

vad händer för er denna fredagen?

Kram//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0