7 april 2011 - Skola

Hej

Idag har jag vart på en föreläsning, var en vecka sen jag var på uni så det var lite skönt samtidigt som man kände att man kom in i det gamla igen men jag hoppas och tror att det här kursen kommer bli såååå mycket bättre än den förra..

Nu är jag hemma en sväng har fått i mej lite mat och snart ska jag cykla ner te stan och göra en grej, jag ska lämna in en klänning som jag fick av mor o far, bandet lossna så ska höra vad de kan göra vill ju jätte gärna ha den så det kanske går att byta till en ny om det finns hoppas det =).. sen måste jag nog handla lite mat :/ inte så kul men nu är det tomt här igen.. känns bara lite onödigt eftersom jag åker hemhem på lördag igen men men jag måste ju ha mat sen kommer jag ju på söndag kväll tillbaka hit..

det är sol ute idag oxå =D blir ju genast på bättre humör men som vanligt så blåser det ju så det är ju inte jätte varmt ute om man inte hittar nått ställe det är lä på =)
LÄNGTAR SÅÅÅ TILL SOMMARN OCH VäRMEN


Charlotte, Mariana och Simone =)
när vi var i munkfors, ett stopp på vår exkursion me skolan..


Kommentarer
Postat av: HANNA

bara bra med mig :D

2011-04-07 @ 17:12:58
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Sara

Men usch då, lät ju inte bra ;/

2011-04-07 @ 17:25:37
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0