1 februari

Hej hej

har inte haft tid att skriva nått i bloggen för det har vart full rulle här hihi ;) igår kväll så kom Ellen hit =D mötte henne vid busstation kl 22 typ, satt och tjöta te klockan 1 på natten hehe så vakna ganska sent idag och då va det typ bara att få i sej frukost och göra sig i ordning för plugget. 13.48 åkte ellen hem me tåget och jag gick i skolan till 16. efter skolan mötte jag upp Lollo i stan gick och köpte subway som vi tog me hem sen efter vi ha käkat så har vi bara sutte i soffan och slappat och kollat på tv hehe :P...
jag e sugen på nö götta nu men jag ska inte äta sånt sen orkar jag inte gå nån stans heller hehe bra det kanske :P..

Imorn e jag ledig och då ska jag och Lollo åka ut te Willys och storhandla =D sen ska vi kolla lite på rusta och så hehe sen kanske vi ska fika med therese om hon kommer in te karlstad =) tror att det kommer bli en bra dag i alla fall :P...

kram//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0