3 feb 2011

Hej

snart e denna veckan över tycker det har gått så himla fort, tror ju denna dagen och imorn kommer gå minst lika fort ...  jag åker nog hemhem i morn även fast det inte va tänkt så först men den festen vi skulle till blev inställd och då vet jag inte riktigt vad jag ska göra i karlstad en hel helg så jag åker hem =)..

idag sov vi ganska länge jag vakna tidigare än Lollo så jag låg och läste en bra stund i kullturell ekonomi boken kul kul (not).. blev en lugn morron framför tv och sen kl 14 gick Lollo ner te stan och mötte upp några kompisar och jag gick och posta ett brev och så skulle jag prata me chefen på ica här nere men hon va tyvärr inte där :( gick en sväng te mariebergskogen och tebaka men fyy satan va halkigt det är men det börjar försvinna mer o mer is nu varje dag faktiskt SKÖNT!!!

Nu e jag hemma, ska läsa lite till seminariet imorn sen får jag väl diska och så innan Lollo kommer tillbaka.

//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0