Fredag 18/2

Heej =D

förlåt att jag inte vart så aktiv men det har hänt lite jobbiga grejjer me skolan som gjort att jag vill sluta på uni nu, jag står i valet och kvalet om hur jag ska göra, orkar inte ta det nu vill bara glömma och sen får jag ta dagarna som dom kommer helt enkelt.. jag är ju faktiskt 23 i år så jag borde ta tag i mitt liv på riktigt och kanske gå och utbilda mej till nånting som jag vill jobba med i framtiden...
Nu ser jag i alla fall fram imot helgen jätte mkt =D omnågra timmar sitter jag på tåget ner te Göteborg till Madde =) ska bli jätte kul och skönt att få komma bort från Karlstad en stund ;) kommer bli en kanonhelg hihi...



Jag behöver verkligen komma bort från skolan lite så jag kan tänka på annat, sitter man här i lägenheten blir man alltid påmind om allt som ska göras och just nu orkar jag bara inte så jag behöver verkligen komma bort :P..

Får ta tag i maten nu snart sen packa lite smått innan jag drar ner te stationen =)

hoppas ni oxå kommer få en kanonhelg =D
kram//mika

Kommentarer
Postat av: angelicaa

sv haha får göra det! :)

2011-02-18 @ 15:16:37
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0