lååång dag

Har vart en knäpp dag idag vill jag lova.. Upp 04.20 sen upp te Årjäng 05.00 Buss från Årjäng 05.50 Karlstad 07.45 Seminarium 8.15-9.00 sen professional skills 10.15-14.30.. Det har vart fulle rulle me andra ord och man har vart så seg och tung i huvve typ hela dagen...
sen är det helt sanslöst oxå fan jag börjar allvarligt fundera på om jag läser i sverige eller i england typ, inte nog med att nästan all litteratur är på engelska, idag hade vi engelsk undervisning en var britt och en var amerikansk hehe :P fan blir ju snurrig i huvve men det gick ju hyffsat bra och man får ju se de så att man lär sig ju en del men va tusen trodde väl ändå att det skulle vara svensk ledda lektioner...
så när jag kom hem te lyan va jag helt slut sen har man ju fått gått runt och bärt på den jäkla datorn hela dan så det va skönt att få lägga ifrån sig den när man kom hem.. borde plugga lite men orkar verkligen inte jag decka typ i soffan me en gång så sov väl ca en timme =) men jag kan inte säga att jag e så mkt piggare nu men jag e inte trött längre i alla fall bara det att jag inte orkar göra nått hehe... sitter och väntar på att jag ska bli hungrig så jag kan göra mej lite kvällsmat haha :P...

Sen Ringde Madde oxå =D ska ju te gbg helgen 18,19,20:e =) och vi ska på restaurang hihi mys pys ;) Längtar redan..

=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0