läsa läsa läsa

Hej

Har vart en bra dag =) va ju te uni idag och föreläsningen va riktigt bra jag är så imponerad av vår lärare han e såå duktig, sen får man ju bara sånt lust att resa, alla platser han pratar om och visar bilder på hehe :P..
sen hämta jag ut min tenta och kan ni gissa resultatet hehe? :P va en halv poäng över G gräsen hehe men jag viste att jag skulle ligga nånstans där för jag trodde faktiskt att jag skulle få göra omtenta så jag är mer än nöjd att jag fick G hehe :P...

När jag kom hem var det bara att sätta sig och läsa på artikeln :/ den va lång och tråkigt men jag tog mig igenom den och jag har skrivit frågor så det e klart inför imorn men det finns mer att läsa haha :P har två artiklar till tills på fredag sen har jag tusen böcker känns det som att läsa eller i alla fall 1000 sidor... kommer aldrig ta mig igenom det men jag ska försöka läsa så mkt jag kan och orkar, just nu har det blitt en paus =)..

kollar på det här på 5 då en miljonär ska leva som en hemlös och va volontär för hemlösa och det e fasen hemskt nu visar dem från gbg och flera hundra hemlösa bara där :/ ibland får man allt säga att man har det rätt bra eller väldigt bra..



Kommentarer
Postat av: Emmie

sv: bara fint här :) Ska du hitta på idag då? :)

2011-02-16 @ 10:43:55
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0