Måndag 21/2

Hej hej

har haft en underbar helg i Göteborg me Madde =) va så himla skönt att komma från Karlstad en stund. I fredags så anlände jag me tåget kl 19 typ, madde mötte upp mej sen blev den e lugn kväll gjorde goda hamburgare sen spela vid mario kart hehe och tjöta en hel del somna väl inte förrän efter kl 3 på natten ;)...
På lördan va det väldigt fint väder ute så vi åkte te backaplan och kika lite i affärer och gick runt där en stund =) sen på kväll vid 18 så va vi på rastaurang =) käka på en tapas restaurang som hette manana =) va underbart gott så dit blir det nog fler gånger man går ;)... sen blev det melodifestivalen innan vi la oss.. i söndags så va det fint väder oxå så då gick vi en tur och handla lite frukt och sånt, Madde gör underbara smootis gud så gött ska oxå införskaffa mig en mixer snart =)... kl 19.12 gick tåget till karlstad och innan jag hoppa på tåget åt jag och madde på subway mumma hehe.. va en lååång resa hem och sen när jag kom till karlstad vid 22 kom Ellenor hit =) så hon har låge över här i natt åkte me tåget till grythyttan 05.40 imorse så körde ner henne te tågstation i morse yrvaken hehe :P...
Ellenor har ett jäklas flyt när hon e här me bilen och parkeringar hehe :P.. vi är väl lite knäppa båda två haha förra gången hón va här så parkera hon för nära en korsning och då blev det 1000 i böter och nu va vi extra noga (tyckte vi)  med att inte ställa oss fel haha men förut när jag skulle gå ut och se te bilen satt det en liten fin gul lapp på 400 i böter för det hade vart städdag i morse tydligen och då fick man inte stå där fick skotta för att få ut bilen haha för de hade ju plogat runt om :/ jäkla flyt asså men det är nästan skrattretande ,Ellenor ska helt enkelt inte ha bil hit :P... det är ju bådas fel för det va ju jag som ställde bil där sist men det va ju en bra parkering för det va ju där Ellen parkera igår  och hon sa att jag skulle ställa mig på samma ställe hehe :P.. 

 

made och jag innan vi skulle till restaurangen =) 

jag har hållt på med det äckliga Pm hela morronen :/ usch och har fortfarande en del kvar vet bara inte vad jag ska skriva mer men jag får väl hitta på nått :P... 
22 ikväll kommer Ellen tillbaka hit så ska hämta henne då men innan det blir det läsa och skriva på PM:et =( 

//mika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0