Onsdag 16/2

Hej

hade ett riktigt bra seminarium idag =) alla va så taggade så det va skit roligt hehe och ämnet vi prata om mest var volontär turism och det e väldigt intressant så det blev en väldig diskusion hehe :P jag har inte nämt heller att på de senaste seminarierna har jag fått VG =D duktig jag känner mig :P..

Va och handla lite efter skolan men nu e jag hemma ska väl snart laga te mig nån mat sen ska jag nog börja läsa på näst sista artikeln =) fick reda på att vi har som sammanlagt läst 16 artiklar hitilst men nu är det bara två kvar sen e det ju en massa böcker då men =( herregud hehe :P.. 

Nu längtar jag riktigt mkt te helgen =D ska åka till Madde i Göteborg =) ska bli skönt att komma från karlstad en stund och sen så kan man kanske släppa skolan en stund hehe vi ska även käka på restaurang på lördag hihi gud va gott det kommer bli =D..


Madde i köpenhamn när vi var där =D


Kommentarer
Postat av: Emmie

sv: härligt :) Jag ska blogga lite och svara på kommentarer.. Sen lite kvällmat, dusch och lägga mig i sängen och läsa ELLE :) Allt väl? :)

2011-02-16 @ 18:33:19
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0