Sälen 110228

Hej hej

Jag har det underbart här i sälen jag njuter av varje sekund =) jag älskar landskapet, jag älskar den friska luften, jag älskar omgivningen och folket, jag älskar snön och solen, jag älskar allt me fjällen det är så underbart och fridfullt. varför åker man inte hit varje år hehe?

Igår så var vi uppe tidigt typ kl 5 för Patrik skulle åka vasaloppet, han starta typ 7.15 och va i mål i mora 18.20 sträckan e på 9 mil så vi är mäkta imponerade av patrik som klara det =)..
vi följde efter i bil och stanna på de olika stationerna och hejja på han, var super mysigt på alla ställen me alla bodar och stuger sen var det ju underbart väder oxå  =)
Idag tar vi det ganska lungt ska snart dra och käka vid hundfjället sen blir det en tur te trysil för Linda och Patrik måste te baka te Oslo pågrund av jobb :/ solen lyser idag me, blåser lite dock men det gör inte så mkt..

I LÖÖVE SÄLEN ;)

Kram//Mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0