slappar dag

Giud va slö jag har vart idag hehe har nog sutte i soffan 3 fjärde delar av denna dagen :P.. jag va ut och boka tvätt tid det är det ända jag har vart ute idag sen har jag låge i soffan och läst och kollat på tv om vart annat hehe :P... fick sån fruktansvärd huvvevärk oxå så jag trodde jag skulle gå åt och trodde jag blitt döds sjuk så tog tempern och åt alvedon men jag hade ingen feber, tog mej en macka och sen va det över =)

där här åt jag idag =)


kyckling me wokgrönsaker och sweet sour sås me ris =) riktigt gott ibland e jag en jäkel på att laga mat :P

ska kanske läse lite till nu innan jag lägger mig el så blir det Tv beror på om det e nått bra ;)
//mika

Kommentarer
Postat av: angelica

sv åh tack! :)

haha oj :O det är inte första gången jag får den frågan! nej jag är inte släkt med henne :) vi är ju inte lika alls? :O

2011-02-13 @ 23:28:33
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: simone H

Ser riktigt gott ut :D

2011-02-15 @ 10:02:08
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0