Söndag

Kvällen igår va väldigt trevlig =) förfesten blev dock inte som jag hade trott eftersom det var bara Charlotte som kom hehe men vi hade trevligt ändå, kolla på melodifestivalen och tjöta o drack lite sen drog vi in te stan typ 22.30 var inte så jätte mkt folk när vi kom dit men det rulla på bra sen blev det JÄTTE mycket folk =) träffa några andra från klassen där sen träffa jag även några andra tjejer från scorett =) så det blev en lyckad kväll dansa o kolla på folk haha :P det va ju så längesen jag va ute så det va bara roligt att kolla på folk haha sen fick man en liten flashback från förr när man va ute ganska mkt hehe man hade nästan glömt bort hur det var haha :P  det låter som jag blitt värsta gammal men så e det ju inte ;)

Jag mår prima idag förutom att jag har grymt ont i bena :/ var ju på ett lift it pass i fredags och jag kände av det igår men inte så mkt sen va jag ju ute och gick igår och sen att man dansa och gick i klackar igår kväll + att det är halkigt ute så påfresta det väl bena en del så idag kan jag knappt gå =( skulle ju ha vart me och åkt pulka idag men jag kan inte så det e lite tråkigt.. är underbart väder idag me men jag kommer nog bara ligga inna ska väl försöka vara lite duktig och läsa hehe har börjat me en artikel nu på morronen =)

kram//mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0