söööndag

Hej

Häliga söndag (kanske inte) hehe... läste klart den sista artikeln imorse och gjorde klart frågorna så nu e det klart tills imorn SKÖNT!! sen runt tolv så åkte jag och mor te mommo o moffa. montera ihop damsugarn hehe och elda lite..
Nu har jag nyss duschat, kl 4 kommer det folk hit för styrelsemöte fast jag ska ju åka 5 så jag slipper det som tur e :P... 

kolla ni melodifestialen igår? Vi satt allt o kolla men jag vette inte om det va så jätte bra men jag tyckte i alla fall att det va rätt låtar som gick vidare Danny och Swingfly ;).. kommernog bli några riktigt plågor på radion kan jag tänka mig :P...  melodifestivalen e ju inte alls som förr det e lite tråkigt men men...



Kl 5 ska jag åka härifrån sen går bussen från Årjäng 17.50 så jag e inte uppe i karlstad så sent och det e ganska skönt oxå, förra gången blev det ganska sent jag va uppe så det ska bli gött att komma hem lite tidigare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0