Sorry

förlåt för att jag vart så elak :/ kanske inte mot alla men jag känner inte riktigt att jag har vart mig själv den senaste veckan.. jag går städigt runt och är lite små arg, bråka me syrran för nån dag sen FÖRLÅT sis men jag retar upp mig på skit som man egentligen inte behöver bråka om :( sen har jag inte vart så snäll mot mina föräldrar heller :/ inte att jag vart elak så men har haft en ton i rösten som inte är acceptabel FÖRLÅT sen vill jag säga fölåt till mina klasskompisar även om ni kanske inte har märkt att jag vart sur el arg så har jag det och det har inte kännts bra alls... SORRY jag hoppas att ilskan försviner snart allt detta börja väl efter att vår lärare kom med beskedet som nog fick alla i klassen ur balans och jag tog nog det ganska hårt för han får mig att sluta på uni och lämna mina vänner samt att jag nu får tänka i andra banor om vad jag ska göra med mitt liv, det e jobbigt ibland... Det är något som saknas <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0