Tisdag 22/2

Hej hej

Idag var jag och Ellen uppe typ vid 10 sen gjorde vi i ordning oss och åkte ner te stan där blev det direkt fika/lunsch på Wayne´s =) kl 12.45 mötte vi upp Charlotte på stan så fick hon tebaka sin bok sen gick vi runt och kolla i affärer till kl blev typ 15 då körde Ellen hem mej och sen åkte hon tebaka te bengtsfors.. handla ingen ting förutom lite frukt och sånt på konsum innan man åkte hem, Ellen fick sig lite grejjer bla så hitta hon en vinterjacka på rean =) jätte fin hon spara 1200 kr så det var ett kap hehe...
Efter att jag kom hem så satte jag mig direkt med Pm:et och för ca en halvtimme sen blev jag klar me skiten hehe =D såå skönt nu blir det inge skolarbete på ett tag eftersom jag åker te sälen på lördag =D....

har ni kollat bigbrother förresten hehe herregud vikka stjärner :P.. men jag kommer nog helt klart att följa det haha har jag börjat se på det e det ingen ide att sluta :P.. skulle aldrig kunna va me i ett sånt program fyy fan va de skämmer ut sig asså ALDRIG att jag skulle ställa upp... 



Har nyss fått i mej en smootie =) så nu blir det slapp i soffan resten av kväll.

kram// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0