12-13 jan karlstad CCC

heeej =)

dagen igår va fullspäckad som jag tror jag nämde för er att den skulle va ;) det har vart två givande dagar absolut, vart riktigt roligt och trevligt =)..
igår så börja vi kl 13 me föreläsnngar, för det första så måste jag säga att Karlstad CCC är helt otroligt nice SNYGGT så stort och så modernt det va en upplevelse att bara få komma in där hehe.. super snyggt verkligen... 
konferansiären för dessa två dagarna på turismtinget var Björn Starin (pölsa). att han hade hand om det gjorde det genast mkt roligare han är ju så bra =) sen var det en massa föreläsningar från olika turistföretagare i vämland och lite runt i landet oxå mkt intressant och det passa oss på turism perfekt för den kursen vi går nu.. det va oxå fika i mellan föreläsningarna och då på torsdag så fick vi supergod smulpaj me vaniljsås fanns massa olika som, rabarber, äpple, hallon, björnbär mm mums mums det kallar jag fika haha :P..
senare på eftermiddag när föreläsningarna va slut så va det lite mingel och vi fick underhållning av Björn Starin och Broken door, skit bra hade super trevligt =D kl 19 gick vi hem och Charlotte följde me mej hit så vi käka pizza och hade trevligt här, vi sket i dansen på CCC eftersom vi skulle upp tidigt idag sen va det ju mest för dem som hade betalat för middan..
Idag börja vi redan kl 9 där me föreläsningar och idag va det faktiskt riktigt intressant kan berätta mer nån annan gång om vad det gällde men det va super bra =) sen fick vi fika även idag och idag var det en klassisk kanelbulle och sen fick vi tunnbrödsrullar me nått gott i =) världsklass de tog ju hand och sina gäster om säger så hehe...
va slut typ halv två idag sen va jag me Charlotte en sväng på stan och sen besökte jag även vårdcentralen en snabbis..

lite bilder från dagarna kommer i ett senare inlägg för nu dog min mobil hehe...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0