15/1-11

Det blev en promenad till Mariebergsskogen förut =) va riktigt uppfriskande, det va massa barn familjer där trost vädret och där utövades det aktiviteter för fulla muggar, de har ju en fin skridsko bana där som det var många som åkte på sen fanns det även en liten slalom backe hehe =) och musik spelades det oxå riktigt mysigt man blev sugen själv på att dra dit nån dag och åka lite skridskor...




visst ser det mysigt ut, fast det va ju lite ruggit väder :(...

jag har inte orkat plugga nått mer nu i eftermiddag tycker ändå jag fick en hel del gjort imorse och jag har ju en dag imorn oxå ;)..
har mest låge i soffan, läste lite i så länge vi båda andas (twilight) sen har jag kollat på polisskolan hehe :P.. har bara tatt det lungt ...

en dusch nu kanske innan man går och lägger sig =)

kram//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0