16 januari

Hello =)

Härliga Söndag (not) hehe, haft en hyffsad söndag än så länge i alla fall. var ju uppe ganska tidigt och åkte iväg till uni och träffa simone och charlotte, där satt vi i ca två timmar och prata om projektarbetet och satte ihop det vi hade skrivit var för sig =) ser riktigt bra ut är bara lite små saker som ska göras nu på det sen e det klart =D...
va hemma igen typ kl 13 och då va det bara att ställa sig med maten, blev köttfärssås och spagetti idag. nu har jag sutte och skrivit klart PM:et tills imorn =) det blev väl såådär hihi jag hoppas han godkänner det i alla fall,gött att ha det klart i alla fall så nu i eftermiddag skajag nog inte plugga nån ting (tror jag) utan bara ta et luungt och läsa lite i min twilight bok ;)..

Vädret idag suger ju ganska mkt i alla fall :( deprimerande det har väl typ regnat och det är mildgrader så man skulle ha gummistövlar nu när man går ut :/ det är som en basäng här utanför mig och samma är det på vägen typ.. sen där det inte är vatten där är det is i stället skit halkigt helt otroligt att jag tog mig till och frånuni utan att ramla :P..
så nu lär väl snö försvinna på bara några dagar kan jag tänka mig :(.. fast man vill ju ha vår så det gör ju inte så mkt om det försvinner heller.. fast jag ska ju te sälen v.9 och då måste det ju va snö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0