18 jan 2011

Go morron =)

ojojoj va jag hade planerat att göra nu på morgonen hehe men det blev ingen ting med mej :P.. snacka om lat haha, jag tänkte att jag skulle åkt te willys och handlat mat sen skulle jag vart ute och gått en promenad innan så jag hade ställt kl på 8 men jag orka inte gå och låg kvar tills typ nu ;D Nu orkar jag inte ut och gå för att det e såå himla surt och kallt ute sen hinner jag inte åka te willys och handla innan jag ska till uni så jag ska försöka börja lite me och plugga tll tentan tänkte jag :P för jag orkar sitta vid datorn i alla fall hehe...

det måste bli nån ändring jag måste börja träna och röra på mej mer blir ju förslappad men jag önskar att det va vår/sommar för då hade det vart mkt enklare att komma ut ...

jag ska till uni kl 14 och möta charlotte och simone i alla fall och då ska vi bli klara me arbetet sen får jag helt enkelt åka till willys efter det för måste ha mat det e typ tomt i kylskåpet, jag har väl någon ting jag kan laga nu innan jag drar men annars e det väääldigt tomt... 

jag skypea me mor o far igår och då berätta jag om mitt besök som jag hade fått från gubben på hyresgästföreningen och de tyckte väl att det lät ganska bra och att jag kunde va me nu så länge jag har gratis hehe men jag skicka ju ett mail till dem igår kväll och sa att jag inte skulle va me längre, tänkte ju ringa idag oxå men nu skiter jag i det och ser om jag får nått svar på mailen :P.. jag vet, jag e rörig hehe :p..

dags att sätta sig me tenta plugg nu då :)

kram//mika

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag LOVAR dig.. Jag tänkte kolla upp lite om nån helg jag kan åka upp till dig, men kanske ska göra så att du kommer hit så kan vi gå och käka där. ;)

2011-01-18 @ 12:52:27
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0