27 jan 2011

Go förmiddag =)

jag har vart ute på en lite morgon promenad redan =) gick till mariebergsskogen och gick en tur där och tillbaka, fint väder idag =)

Idag kl 14 har vi vårt första artikelseminarium :/ få ser hur det går hoppas det går bra och jag inte får tunghäfta hehe :P.. sen 16.55 så ska jag åka hem te skogen =D ska bli gött att komma hem lite men antar att jag kommer få läsa en del ändå ...

Nästa vecka blir det full rulle =D på måndag till tisdag kommer Ellen hit och på Tisdag kommer Lollo hit och är typ hela veckan tror jag =) ska bli skoj så jag ska se så jag får gjort så mkt som möjligt nu i helgen så jag slipper sitta och va tråkigt när de är här..



kram//mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0