31/1-11

GRATTIS LOLLO som fyller 23 år idag =D





Hej hej

sista dagen i januari idag =) det går så fort hehe... jag kom upp till karlstad igår 21.20 åkte me swebus denna gången =D mkt lyxigare och så går den raka vägen från Årjäng men det e ju oxå lite dyrare då men men fick ta den bussen eftersom syrran skulle till Oslo i samma veva så mor o far slapp köra två gånger te Årjäng.
Idag börja jag dagen men en liten promenad va ner te ica och hämta ut några böcker sen handla jag lite frukost så har nyss fått i mej en yoghurt men ska nog ta men en macka snart me ;)..
på schemat idag så ska jag läsa den andra artikeln o göra klart det sen kl 14-18 ska jag tvätta (första gången i denna tvättstugan) sen ikväll 21.55 anländer Ellenor i Karlstad då hon kommer från grythyttan =) så ska möta upp henne.

har lite att pyssla med annars blir det väl en ganska lugn dag =)

imorn är det första februarii förresten och jag har bestämt mej för att föra en kassabok för att få koll lite mer på min ekonomi i månaden ;) får se hur det går hehe men jag hoppas det kan hjälpa lite så jag inte köper så mkt onödigt...

Kram//Mika

Kommentarer
Postat av: josephine

sv: hehe okej :) nej min helg var lugn :) kallt ute idag ? kram

2011-01-31 @ 15:00:18
URL: http://joseephiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0