9/1-11 Flyttat =D

Hej

Nu är jag i Karlstad =)

har vart en lång dag men jag måste ändå säga att det har flyte på rätt bra ändå hehe :P.. vi åkte hemifrån typ kl 9 va snorhalt på vägen så det tog lite mer än 2 timmar upp te karlstad :/ väl uppe i alla fall så åkte vi direkt te lägenheten och jag skrev på lite papper och fick nycklar mm. bärde in mina grejjer sen vid halv 1 typ så åkte vi och kolla på soffan som jag hade sett på blocket =) en tjej på herrhagen som hade den och den va fin så slog till direkt hehe åkte och hämtá kärra och tog ut pengar sen lasta vi på soffan och åkte hit med den ställde in den sen åkte vi direkt ut te bergvik och käka mat och handla mat hehe :P..
sen skröv vi ihop soffan och packa upp mina grejjer hyffsat i alla fall =) tycker ändå jag fått bra iordning redan hehe och det blir så fint bättre och billigare lägenhet hade jag inte kunnat hitta så jag e såååå nöjd kommer nog trivas som fisken i vatnet här och soffan är jag skit nöjd me oxå =D det har gått i ett hela dan men nu har mor o far åkt så det har lungat ner sig lite..
känns jätte skönt att ha nått eget igen faktiskt =D

kan visa kort på lägenheten när jag fått hit allt och grejjat allt =)


Kommentarer
Postat av: Madde

Åh jag vill komma och hälsa på nu.. ;P

Hoppas du får de underbart i nya lyan så kommer jag snart upp och hälsar på...

2011-01-09 @ 22:18:24
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0