Äckliga PM

plugg plugg plugg det är vad jag håller på med just nu :/ ska skriva ett PM om en tråkig och oförstålig bok, skit svårt men man får ju försöka få ihop nått i alla fall, så det sitter jag med nu och gjort sen jag vakna men får nog ta en paus nu och käka lite frulle..

jag tänkte att jag skulle ta mig en promenad i morse men när jag titta ut så ändra jag mig ganska snabbt grått och snöstorm typ :/ får väl se om det blir uppehåll nån gång under dan för då ska jag nog ta en promenad te mariebergsskogen =) det e ju inte jätte långt från mig =D...

annars händer det nog inte så mkt idag ska bara vara hemma sen imorn ska jag, charlotte och simone till uni och sitta med vårt projektarbete och sätta ihop det och sen försöka planera lite hur vi ska framföra det i vår presentaton för klassen och stadhotellet :/ usch hatar att stå framför en massa folk och prata med det e ju tur vi är tre ;) ...

dax för frulle nu...

//mika

Kommentarer
Postat av: Madde

mm de är de.. Brukaräven ha i en banan men nu har jag inte de hemma.. Det är svin gott så prova detta.. :P

2011-01-15 @ 13:15:15
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0