ÅR 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte motorcykel.

2. Höll du några av dina nyårslöften? nja kommer inte ihåg va jag lova hehe :P så antagligen inte..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
ne, men några bekanta.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Norge hehe :p

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? 
Ja!!

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
14 Februari.

8. Vad var din största framgång 2010?
Att jag börja läsa på Universitetet.

9. Största misstaget?
att jag flytta in hos min pojkvän, som nu inte är det längre.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ne jag har nog faktiskt hållt mig ganska frisk =)

11. Bästa köpet?
everest mössa.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja!!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Mikrofånkåt med september och all i nedd is you med idolerna ;)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
åkt utomlands.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
vart så snäll.

18. Blev du kär i år?
Ja!

19. Favoritprogram på TV?
så mycket bättre hihi ;)

20. Bästa boken du läste i år?
tredje utgåvan av twilight.

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
ja jag fick ett våffeljärn som jag hade önskat mig rätt länge hehe..

22. Något du önskade dig men inte fick?
tror jag inte..

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
jag satt hemma i min lägenhet i Karlstad :/

24.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja absolut..

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
ledig, mode typ.

26. Vad fick dig att må bra?
olika saker.

27. Vilken kändis var du mest sugen på?
ingen

28. Vem saknade du? mina vänner

29. De bästa nya människorna du träffade? Charlotte och Simone

30. Planer för 2011?
resa, plugga, flytta, vara mycket med kompisar,åka till sälen och gotland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0